måndag 26 oktober 2009

Och vinnaren i Viktklubben är...

... JAG!!!
Jag vet inte om jag har berättat det, men vi har ju haft en vikttävling på jobbet under några veckor nu, och idag utsågs vinnaren - det blev jag!
Vi var 9 personer som vägde in oss en måndag för några veckor sedan och alla la 200 kronor var i potten. Den som hade gått ner mest i vikt procentuellt efter X antal veckor vann potten, och det blev JAG!!!
Helt otroligt, jag var säker på att färskvaruchefen skulle vinna stort, för dels är han kille och dels har han surplat i sig soppor... MEN jag vet i och för sig att han har trillat dit några gånger också, så det är nog förklaringen... som tur är för mig!
Jag blev verkligen superglad!!!

Tyvärr sabbade jag den här dagen rejält efter att M bjöd ut mig och Alva på pizza efter jobbet, men det blir nya tag imorgon.
Idag gick jag dessutom till och från jobbet, och efter onsdag blir det promenader eller cykel VARJE dag, för då lämnar jag in bilen till mitt försäkringsbolag. Snyft! Jag kommer sakna den...

Imorgon är jag ledig, så då blir det slapp på hög nivå.

1 kommentar:

Helen sa...

men gud va kul.. stort GRATTIS.. va härligt gumman... du kan ju behöva lite extra cash..snart jul å så.. kram