lördag 17 oktober 2009

Blåslaget ringfinger...

Fråga mig inte hur det här gick till, men efter bowlingen igår ser mitt finger ut så här...
Eller jo förresten, jag kan ju berätta att jag fick det när jag KLÄMDE fingret mellan 2 klot - smart, va? Trodde faan att jag hade brutit det först...

Hur som helst, kvällen igår var jättetrevlig!
Vi träffades på O'Learys klockan 19 och käkade jättegod buffé: ugnsstekt potatis, revbensspjäll, kycklingvingar, macaronies & cheese, coleslaw, vitlöksdressing, morotsbröd, nachos, fläskfilé, morots- och gurkstavar mm.
Efter det bowlade vi mellan kl 21-22.30 och sen gick vi vidare till Bogrens. Där var det "Vild och skild" - Fadde stod i dörren som dörrvakt och Arvingarna uppträdde...
Mycket folk och jättekul!
Och jag tog det ganska lugnt faktiskt; drack 1 öl till maten, 3 öl under bowlingen och 2 öl ute på krogen - har mått hyfsa bra idag, men är TRÖTT!

Vid 13-tiden idag kom M och Alva och hämtade mig, och sen åkte vi till Maxim och käkade pizza (köttälskare som jag är, så tog jag kebabpizza... men jag åt bara halva faktiskt).
Efter det åkte vi till Coop och köpte lite lördagsgodis till Alva, och sen satte vi oss i bilen och bara åkte runt och pratade i 1 timme ungefär.
När vi var nästan hemma sa M att han tyckte att vi skulle sluta träffas.
Han tyckte att allt mellan oss kändes som ett hyckleri och att det var lika bra att vi båda gick vidare, för sannolikheten att vi skulle bli ihop igen var att räkna med lika med noll.
När jag tänker efter håller jag väl med honom, men jag har så fruktansvärt svårt för att bryta upp och göra något definitivt...
Nu sitter jag här och känner mig lite ledsen i ögat, men så blir man ju extra känslig när man är bakis också - imorgon känns det nog bättre...

Nu ska jag joina Alva i soffan - hon sitter och tittar på Peter Pan & Tingeling och äter lördagsgodis.
Ha en trevlig lördagkväll, alla mina bloggvänner!

Inga kommentarer: