onsdag 21 oktober 2009

Myskväll...

... i min ensamhet med en julmust light och ett äpple i soffan framför Grey´s anatomy.
Jag är verkligen helt slut nu ikväll - dels kom Alva in och väckte mig inatt så jag har verkligen sovit som en kratta, och dessutom har jag varit barnvakt ikväll. Tre vildingar sockerspeedade av hembakade chokladbollar med godisströssel... Nej, skämt åsido, det gick jättebra att passa barnen!

Idag har jag lyckats hålla mig till mina points, och det har känts jättebra!
Och till middag åt jag nåt jag inte har ätit på 15 år; kokt potatis och fiskbullar... Gott!

Frukost: 2 polarkraft extrem med lätt & lagom och skinka, 1 kokt ägg, kaffe (5,5p)
Mellanmål: 1 äpple
Lunch: fullkornsspagetti, 2 kycklingkorvar med ketchup (6,5p)
Mellanmål: 1 äpple, 2 clementiner
Middag: kokt potatis, fiskbullar, julmust light (7p)

1 kommentar:

Helen sa...

men gud så gott med julmust.. kram