söndag 4 oktober 2009

Jag är tillbaka!!!

Duktiga jag har lyckats koppla in det mobila bredbandet helt SJÄLV, och stolt som en tupp gick jag även in på Boxer.se och beställde det här baspaketet till teven...

Just nu ligger Alva och plaskar i badkaret och jag sitter dessvärre här framför datorn och äter chips (!)

Jag säger ju det - jag har så jävla dålig karaktär...
Det började ju med att jag käkade pizza igår när vi hade flyttat klart, och sen tänkte jag att dagen ju ändå var förstörd, så jag fortsatte med en halv påse chips på kvällen.
Idag började jag dagen bra, men sen kom jag hem till Anders och blev bjuden på ris och korvstroganoff, som jag inte kunde räkna ut pointsen på, och sen tänkte jag att jag ju lika gärna kunde fortsätta äta onyttigt hela helgen och börja räkna imorgon igen, så nu ikväll sitter jag som sagt här och äter chips, plus att jag har smakat några godisar ut Alvas lördagsgodispåse... MEN jag är inte helt knäckt över det, för jag vet ju att jag kör igång imorgon igen, men det är ju så jävla typiskt mig - så länge jag håller mig till VV går det jättebra, och så fort jag går utanför ramarna så hittar jag på ursäkter för att få äta skit!
Ätstörning, kallas det...

Hur som helst, nu är det dags att ta ur Alva ur badet och fixa lite kvällsmat. Jag hoppas verkligen att hon sover i sin egen säng i natt, för nu inatt kom hon in till mig kl 00.20, och efter det sov inte jag en blund...
Imorgon har jag fått min tid i kassan ersatt, och ska ägna dagen åt att skylta upp en Ica-kampanj som börjar nu, och på tisdag åker jag och en kollega till Borås på en nätverksträff med Svenska spel. Roligt roligt!
Och på torsdag ska jag be om ledigt och ta med mig brorsan och åka till Ikea...

Ha det bra mina vänner. Vi hörs snart igen!

PS: Brorsan och hans lag vann med 8-1... Jippie!!!

1 kommentar:

Helen sa...

hej gumman.. va du är händig.. heja heja... hur trivs du i nya lyan då?? jag ska läsa ikapp alla inlägg så kanske jag får svaret.. hihi.. kram