söndag 18 oktober 2009

Mitt nya jag...

Tänkte att ni kanske var nyfikna på att se hur jag ser ut efter att ha färgat håret rött i helgen. Jag stortrivs!

Vad gäller maten har det av naturliga skäl (fest!) gått åt he**e hela helgen, så döm om min förvåning när jag ställde mig på vågen imorse och den fortfarande visade på 64,7 kg!
Idag kommer jag inte att bry mig så mycket om vad jag äter; pappa, farmor och Torsten kommer hit och hälsar på, och då blir det potatisgratäng och kyckling till middag, och sen går vi vidare in mot stan och säkert fikar lite, men jag känner ändå att jag är taggad till tusen nu, så imorgon ska det bli riktigt skönt att sätta igång på allvar igen.
Nu har jag haft 2 veckor av frossande och unnande, så nu är det dags att hitta tillbaka till där jag började igen. Och jag VET att jag kommer lyckas, för jag känner mig 100% övertygad.

Nästa snedsteg får bli 15-16 november, för då åker jag på kryssning!
Vi vann 2 biljetter till ATG:s ombudsgala på jobbet, så jag och en tjej som heter Jenny får två dagar på sjön, god mat och party... Åh, vad jag längtar!

Nu ska jag städa och fixa lite i Alvas rum - vi hörs ikväll!

Inga kommentarer: