måndag 5 oktober 2009

Lång dag idag...

Åh, nu ikväll är jag sååå trött!
Jag och Alva ska lägga oss i ett varmt bad nu, och sen blir det sängen.
Imorse när mobilen ringde kl 06.00 var jag så himla trött, och sen har det varit full rulle hela dagen - först skyltade jag upp för en stor kampanj fram till klockan 13.30 och sen genomgick jag en webbutbildning om olika allergier/intoleranser = nu är jag officiellt Icas nya "allergiansvarige", och ska jobba med att få fram och informera om produkter som är främst gluten- mjölk- och laktosfria.
Jättekul!

Efter jobbet hämtade jag Alva på dagis och sen åkte vi och handlade lite grann, plus att jag köpte ny surftid (1 vecka).
Till kvällsmat önskade sig Alva korv med bröd, så det är precis vad vi har ätit.

Så här har min dag sett ut i övrigt (10 227 steg):

Frukost: 1 fralla med Lätta, skinka och gurka, 1 kokt ägg, en kopp kaffe (5,5p)
Mellanmål: en nektarin, en clementin
Lunch: VV-kycklingkebab med potatisklyftor (6p)
Mellanmål: ett äpple, en kopp kaffe
Kväll: 2 stekta VV-chorizo med bröd, Cola zero (7p)

Helgen får ni ingen matredogörelse för, men den är jag ju inte speciellt stolt över heller...

Imorgon åker jag och en jobbarkompis som heter Jenny till Borås på en Svenska Spel-utbildning, och det ska bli jätteroligt!

Vi hörs imorgon kväll!

1 kommentar:

Helen sa...

hoppas du får det såå skoj i borås.. kram