fredag 1 mars 2013

Spänningshuvudvärk

Vilken jävla natt! Jag har vaknat flera gånger av att jag har legat och bitit ihop käkarna så att det har värkt i kinderna, och nu på morgonen så vaknade jag med världens huvudvärk :-(
Dagen startar med 2 huvudvärkstsbletter, en tallrik turkisk yoghurt med Önos lågkalori-äppelmos och valnötter samt en skiva Fitnessbröd med prickig korv...

Efter allt grubblande igår och inatt så känner jag mig helt likgiltig nu; jag orkar inte ens bråka om att de ökar mina stängningar med 600%... Ska man skratta eller gråta!?!

Åh, jag är så sugen på att skriva världens längsta inlägg om allt som har hänt och sagts på jobbet, men eftersom jag vet om att det finns personer som läser bloggen och rapporterar direkt uppåt så vågar jag inte det...
Så jag nöjer mig med att konstatera att jag är jävligt besviken, och så släpper vi ämnet helt och hållet för den här gången!

Inga kommentarer: