torsdag 14 mars 2013

Fy, vilken dag :-(

Igår kväll så fick jag världens frossa vid 20-tiden och var tvungen att ringa jobbet och sjukanmäla mig (jag skulle ha öppnat idag, och ville inte riskera att behöva ringa och sjukanmäla mig kl 6 på morgonen ifall det blev sämre)...

Och jag vaknade med århundradets migränanfall!!!
Det dunkade och sprängde i huvudet, och jag mådde så illa att jag trodde att jag skulle behöva kräkas :-(
Jag tog två värktabletter, satte telefonen på ljudlöst och sov ända fram till kl 11.30...

Det blev lite bättre under dagen, men nu ikväll så är huvudvärken tillbaka! Jag har precis tagit två huvudvärkstabletter och ska gå ner och lägga mig... Imorgon jobbar jag ett kort pass; 9-15.

Nu ikväll har jag och brorsan förresten varit på en riktigt bra föreläsning med Torkild Sköld - jag berättar mer om den imorgon ;-)

Inga kommentarer: