lördag 16 mars 2013

Smartson - Santa Maria Tex Mex



 
Som jag har berättat tidigare så har jag gått med i Smartson och får därmed provsmaka utvalda produkter och sedan blogga om dem, och igår så var det dags att testa Santa Marias Pizza Tortilla, pizzasauce och pizzatopping.

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det eller vad jag tyckte om det... Det var ju gott såklart, men absolut ingen wow-upplevelse! Den ersätter ju absolut INTE fredagstacosen, och jag vet inte riktigt om den någonsin kan ersätta en vanlig pizzabotten heller... Men samtidigt så var det ju som sagt gott och det gick ju väldigt snabbt att tillaga det!
Jag kan absolut tänka mig att ha en förpackning pizzatortillas i skafferiet och bara slänga ihop en pizza lite snabbt om tiden inte räcker till eller om ungarna behöver få i sig något ätbart på typ en sekund, men det är ingen produkt som är direkt livsnödvändig!

Man tar bara ur bröden ur förpackningen, lägger dem på en plåt, brer ut pizzasåsen, garnerar med ost och skinka, gräddar nederst i ugnen i 250 grader i 5-7 minuter och ringlar sedan över toppingen... Klart!

Hela kitet får 3 av 5 poäng av mig...

Inga kommentarer: