lördag 30 mars 2013

Fy faan...

Alla ni som är överviktiga/feta eller har varit det känner nog igen sig i att man inte gärna ser sig själv i spegeln!?! Nu ikväll så råkade jag få se min egen spegelbild i profil i altandörren, och jag dooooog.... Vad är det jag håller på med?

Imorgon så är det jag som åker raka vägen till Stadium och köper mig ett par walkingskor! Nu får det vara slut med de här dumheterna!
Jag ska även ge Viktväktarna en ärlig chans, men om jag går runt och är superhungrig och bara tycker att livet är skit för att det är så jäkla krångligt att hålla på och räkna propoints så går jag tillbaka till LCHF eller alternativt GI...

Nu jävlar känner jag att motivationen är på väg tillbaka, och f...n om det inte lyckas den här gången!!!
Jag är trött på att vara fet!!!!!!!!

Inga kommentarer: