måndag 18 mars 2013

En bra dag!

Det har gått bra med maten idag! Det enda som jag har stoppat i mig förutom det som jag har visat er på bilderna är två koppar te och ett glas påskmust light...

Just för tillfället så känns huvudet lite tungt p g a sockerabstinensen, men det känns samtidigt jäkligt skönt att jag klarade första dagen med bravur - jag har inte ens varit sugen på något sött idag! (Och då får ni räkna in det faktumet att min röda vecka började idag också, och det brukar betyda ett kolhydratsug utan dess like)...

Nu är det dags att sova!
Imorgon är jag LEDIG, och eftersom Alva är jättesnorig och hade varit lite trött och hängig i skolan idag så får hon vara hemma med mig och Noel då. Och så kommer brorsan hit en sväng och hälsar på - nice!

Godnatt, allihopa ;-)

Inga kommentarer: