torsdag 28 mars 2013

Vill ha...

Åh, jag vill verkligen testa de nya Loka-sorterna!!! De finns inte på Ica Maxi; vart finns de att få tag på???

På tal om något helt annat så kan jag inte bestämma mig för om jag ska följa Viktväktarna eller ta hjälp av ShapeUp från och med måndag!?!
Till VV har jag redan allt material och SU kostar bara 49:-/månad så det är liksom strunt samma, men fördelen med VV är att det mesta inom frukt och grönt slipper räknas samt att där anges det mesta i tsk, msk eller dl istället för i gram. När det gäller SU så blir det ju dock lite mera exakt eftersom ALLA kalorier räknas!

Vad tycker ni? Hiss och diss på de två olika alternativen?

LCHF funkar bevisligen för många och jag mår också jättebra när jag skippar kolhydraterna, men jag behöver vara mer styrd om jag inte ska överäta...
Däremot så tänker jag ta med mig mycket av lågkolhydrat-tänket och verkligen försöka att undvika speciellt sockret!

Wish me good luck ;-)

1 kommentar:

Evvvelyn sa...

Lycka till!! Du fixar det lätt vad du än väljer :))