torsdag 7 mars 2013

Yeeeees

Jag klarade bana 35!!!
Har hållit på med den sedan i helgen, och nu äntligen så släppte det... Nu ska jag bara få tre personer att låsa upp nästa kapitel också; än så länge är det bara en (Nellie) som har lyssnat på min vädjan ;-)
Och nu är det för övrigt dags att sova - Noel har sovit hela natten fram till kl 04.30-05.00 innan det har varit dags för välling de två senaste nätterna, men å andra sidan så har han vaknat och velat gå upp en timma efteråt också...
Jag gillar INTE att gå upp kl 6...speciellt inte när man inte börjar att jobba förrän kl 10.30!

Idag har jag för övrigt haft en riktigt bra dag på jobbet! Trevliga kunder och mycket tjöt med mina underbara arbetskamrater - jag älskar mitt jobb, men hatar arbetstiderna!

1 kommentar:

jimmy sa...

Och jag har äntligen klarat bana 14 efter cirka 100 försök!! Hehe ;) jag är kass på spel.