måndag 20 september 2010

Skengraviditet...

Hmm, det verkar som att magarna klonar sig i våran familj... Jag tror faktiskt att det äntligen har gått upp för Alva att hon ska bli storasyster! Speciellt med tanke på att M tvingades vara gravid igår, och att Alva utförde ett kejsarsnitt på honom med sin piratkniv i plast ;-)

Egentligen borde man väl skriva några rader om valet så här dagen efter också, men man kan nog bara konstatera att det är så här svenskarna vill ha det...
Man borde egentligen trycka upp såna där broscher som togs fram efter EU-valet ("skyll inte på mig, jag röstade nej") och köra upp i ansiktet på de som har röstat på Moderaterna när det skiter sig för dem... Håller man sig frisk och har kvar sitt arbete under de nästkommande 4 åren så ska man väl överleva ett sånt här nederlag också, men jag tycker synd om de som redan är svaga, sjuka och utstötta...
Jag fattar inte att man som människa kan ha så låg empati och bara tänka på sig själv och de sina, som partierna i Alliansen gör!
Och att dessutom Sverigedemokraterna har kommit så långt... SKAM!!!

Nåja, nu är det dags för jobb och dagis...

Inga kommentarer: