torsdag 2 september 2010

Pojke!?!

När Camilla var här i torsdags övertygade hon mig om att jag har en
pojkmage - M är helt 100% säker på att det är en kille - M:s mamma
har drömt att jag väntar en pojke (och innan hon ens visste att jag
var gravid köpte hon en blå body, som hon tänkte låta Alva ha till
sina dockor)...
Hmm, det saboterar hela min plan ;-) Dels vill jag ju att Alvas alla
gamla kläder ska komma till användning igen, och dels skulle ju
bebisen heta Birgitta i andranamn (efter mamma)...
Ja, ja... Det återstår att se vad det blir... Huvudsaken är såklart
att han eller hon är frisk och mår bra...

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer! Igår började jag jobba kl
05.00 på morgonen och idag började jag kl 06.00, och båda dagarna
har jag jobbat 10- timmarspass; jag är heeelt död!!!
Igår släckte jag lampan redan strax efter halv åtta, men tyvärr var
jag fortfarande vaken 2 timmar efter det. Och dessutom var jag uppe
och kissade typ varannan timma hela natten; och efter varje kiss var
jag tvungen att dricka ett glas vatten, för jag var så himla
törstig...

Nä, nu ska jag äta en kvällsmacka och sen blir det tidigt i säng!!!

1 kommentar:

anette sa...

Men skulle det nu bli en pojke så får du ju skaffa en till:)..Och hoppas det blir en tjej då:)