söndag 26 september 2010

Min lediga lördag...


Igår skulle jag ju egentligen ha jobbat stängning (kl 14.15-22.15), men eftersom jag tog min kollegas stängning förra söndagen så fick jag vara ledig!!!
Vi började dagen med att åka till Karlsborg; först stannade vi till vid flottiljen och tog några kort vid ett stridsflygplan och sen åkte vi vidare till Bondens Marknad vid fästningen. Där kollade vi på lite djur och hantverk, och Alva fick rida på en häst.
Efter det åkte vi vidare till Möbelhelgen i Tibro och kikade lite grann på soffor och sånt, och sen åkte vi vidare till Skövde och inhandlade thai-mat samt lördagsgodis.
Vid 19-tiden traskade jag iväg till min jobbarkompis Jenny, och där blev jag fast till klockan 24 ungefär. Jenny och Sandra käkade ostbricka och drack vin, medan jag åt chips och drack Pepsi Max.

Nu ska jag strax dra iväg till jobbet; jag jobbar kl 11-17.30 idag.
Bye bye!!!







Inga kommentarer: