tisdag 28 september 2010

Partylite

Nu ikväll har jag varit på ljusparty hos min moster, och det var
jättetrevligt! Jag köpte en doftolja ("smultronland") för 299:- och
ett paket värmeljus med doften "svarta hallon" för 95:-.
Det är svindyra priser på produkterna, men man får faktiskt valuta
för pengarna och ljusen doftar ljuvligt!!!

Innan ljuspartyt var ju jag och Alva på KSS och hälsade på farmor,
och det var visst inte magsår alls som var problemet, utan "bara"
spruckna blodkärl inne i magen. Hon har förlorat så pass mycket blod
att hennes blodvärde var nere på 73 (!), så därför fick hon blod
genom dropp under två timmar idag, och vid ett senare tillfälle ska
de bränna blodkärlen med laser vid någon typ av operation...
Stackars lilla farmor!!!

Nu är jag supertrött efter dagens bravader, och ska sova. Godnatt!

Inga kommentarer: