torsdag 9 september 2010

Dagisutflykt

Imorse lämnade jag Alva på Aspö gård, och där mötte hon upp sina
dagiskompisar; de hade utflykt idag, och grillade korv och lekte m m.
Sen GICK de hela vägen tillbaka, och det tyckte Alva var
jättejobbigt ;-)

Idag har jag jobbat från kl 10-17.15, och jag är så himla seg i
huvudet och har ont i benen. Jag har ju förresten ett par nyinskaffade
stödstrumpor hemma - det kanske är dags att börja använda dem nu...
På lördag är det "Maxis stora familjedag" på Billingen mellan kl
11-14, och idag blev jag klar med både barn- och vuxenfrågorna till
tipspromenaden. Skönt!!!

Åh, precis nu ringde M och frågade vad jag ville ha till middag; jag
är fortfarande kvar på Alvas dagis (hon leker i sandlådan och jag
solar), och han hade precis kommit hem från jobbet.
Jag önskade mig kokt potatis, köttbullar, champinjonsås och svart
vinbärsgele ;-)

Inga kommentarer: