fredag 3 september 2010

Huvudvärk!!!

Inatt klockan 04.00 vaknade jag av världens huvudvärk, så jag fick
gå upp och knapra i mig 2 Alvedon... Det värsta med min huvudvärk
är att den inte går över av så svaga tabletter, så den är
fortfarande kvar :-(
Hur som helst, jag har ju migrän och värken sätter sig oftast i
vänstra tinningen, men den här gången samt förra har den satt sig i
bakhuvudet. Jag blev lite orolig och googlade både på
hjärnhinneinflammation, hjärntumör och hjärnblödning (!), men kan
nog konstatera att det troligtvis rör sig om spänningshuvudvärk...
Och efter de här sista två jobbveckorna så är det ju inte så
förvånande!

Nu är det dags för dagis och jobb, och ikväll har Alva bestämt att
vi ska äta på McDonalds - gumman har namnsdag idag, och det måste ju
firas!!!
Igår fick hon jättefina kort från släkten i Mariestad, samt från
Maryanne och Toivo (jag vet ju att ni läser bloggen nu, så TACK så
mycket ;-)

Inga kommentarer: