måndag 28 oktober 2013

Underbara bröder

Hittade den här bilden från i fredags då lillebror var barnvakt, och det är väl inte konstigt att ungarna älskar att vara med honom!?!
Jag är så otroligt tacksam över alla mina fina bröder, och jag älskar dem så mycket att det värker i bröstet när jag tänker på dem...

Nu ikväll så har jag kollat på Dessertmästarna - jag tycker att det programmet är så himla bra! Nästa vecka verkar det dock spåra ur, för då ska deltagarna göra en dessertsoppa (!)... En soppa!?!

Nåja, nu är det dags att sova! Jag lever fortfarande kvar i sommartid, och är dötrött redan... Godnatt!

Ps: även idag är jag hyfsat nöjd med maten. Jag åt 1/2 mikrobröd med kokt ägg och majonäs samt 3 ostrullar till frukost, köttfärsgratäng till middag, en skiva LowCarb-bröd med rökt skinka samt en näve rostade mandlar till mellanmål, blomkålsmos och köttbullar till middag samt 2 ölkorvar som "tv-snacks"...
Så länge jag lyckas undvika mörk choklad och LCHF-bakverk/godis så är jag nöjd! (Även om jag hade kunnat äta lite mindre idag)...

Inga kommentarer: