tisdag 15 oktober 2013

Här går det undan ;-)

Boken som jag beställde i lördags damp ner i brevlådan redan idag, och jag har fått mail om att både böckerna från Bokus samt barsen från Iherb är skickade... Nice!

Nu är jag så trött att jag nästan svimmar! Jag tänkte fel angående schemat och blev försenad till jobbet idag (kom ditrusande med blodsmak i munnen och svetten rinnande på ryggen, typ...), och därför har hela dagen känts stressig och helt upp och ner! Visserligen så kom jag bara 7 minuter för sent i slutändan, men jag HATAR att komma försent; det känns så oproffsigt på nåt sätt...

Nåja, nu ska jag hur som helst sova och imorgon är en annan dag - då jobbar jag till kl 19.00 i kassan, och efter det så blir det en sväng ut till Stöpen och lite mys med några fina tjejer/kolleger ;-)

Inga kommentarer: