fredag 18 oktober 2013

Ledsen i ögat...

I dagens SLA var det med en dödsannons med vår stamkunds namn i - jag blev så himla ledsen när jag fick reda på att han har gått bort :-(
En go' och glad man i sina bästa år (född -45) som alltid pratade och skämtade och hade glimten i ögat... Och det gick så fort - för typ 3 veckor sedan handlade han av mig och allt var som vanligt!

JAG HATAR DÖDEN!!!!!!

Nu ikväll så har vi hur som helst kollat på Idol, men jag tycker inte att det är så himla bra egentligen! Speciellt inte efter att George åkte ut förra veckan... Men ändå så blir det så att man sitter och tittar på det!

Idag har jag haft superont i magen av min ägglossning :-(
Vi hade egentligen tänkt käka något gott nu ikväll, men jag var absolut inte sugen på någonting; det blev två stekta ägg till kvällsmat. Och några nötter framför teven... Och INGEN Pepsi Max - det är nog flera veckor sedan som det gick en hel dag utan en droppe läsk för min del! Duktiga jag...

Nu håller vi tummar och tår för att Noel sover inatt - godnatt!

Inga kommentarer: