söndag 6 oktober 2013

Lekplats * 3

Tidigare idag när jag var med Alva på basketen så var M och Noel på en lekplats i stan.
Efter middagen förut så åkte vi iväg till Hjo en sväng, och medan jag gick en runda inne på Hem & Hobby så tog M med sig ungarna till lekplatsen i parken där.
Och efter Hjo så åkte vi till ytterligare en lekplats i Tibro - det gäller att ta tillvara det underbara höstvädret och vara ute så mycket som går...

Men jag blev så himla besviken på Hem & Hobby - jag hade inte en aning om att de flyttar in i nya lokaler den 17 oktober och därför hade utförsäljning nu (10% på allt); det var ju soprent i hyllorna :-(
Men jag hittade i alla fall en jättesnygg svart ljuslykta, två mindre svarta ljusstakar, två vinröda löpare, ett paket servetter och en liten målarbok...

Inga kommentarer: