onsdag 30 oktober 2013

Migrän :-(

Usch, vilket migränanfall jag fick tidigare idag - 2 Treo och 2 Alvedon krävdes innan huvudvärken släppte!
Tack vare den så fick jag inte i mig någon middag heller, men till kvällsmat så åt jag 1/2 mikrobröd med helgskinka samt ett stekt ägg...
Nu känner jag mig lite hungrig igen, men vi får väl se om jag äter något mer idag eller nöjer mig. Jag har ju haft två "fuskar"-dagar tätt (i lördags och igår), så suget sitter i... Jobbigt!

Jag mår ju som sagt så himla mycket bättre när jag skippar sockret, men samtidigt så är det ju så jäkla gott! Och bekvämt!
Som idag på badhuset; Noel käkade t ex en pannkaka och en glass, och vad kunde jag äta? Jo, två kokta korvar utan bröd... That's it! Det är ju sååå mycket lättare om man äter allt utan att begränsa sig!

Om jag fick välja så skulle jag mer än gärna trycka i mig en påse smågodis nu (bara för att det är så gott), men då mår man ju skit efteråt också... Och blir ännu fetare!

Nåja, nu ska jag gå upp efter att ha nattat Noel. Håller på och läser en så himla spännande deckarserie av Kristina Ohlsson, så man vill aldrig lägga ifrån sig böckerna ;-)

Inga kommentarer: