fredag 25 oktober 2013

Galen dag!

Det har varit en galen dag på jobbet idag - dubbellön och ett kraschat självscanningssystem... Men problemet var åtgärdat snabbt, cheferna var ute på golvet och hjälpte till och vad gäller många kunder och mycket att göra så älskar jag det!!!
Jag tror att jag skulle stortrivas i kassan på Gekås i Ullared ;-)

Det är när pulsen går upp och man blir svettig och man har så mycket att göra att man nästan blir yr i huvudet, som jag älskar mitt jobb som mest!

Nu är det definitivt dags att sova, för imorgon så ringer väckarklockan kl 04.45...

Ps: imorgon kommer Brandkåren på besök till Elins Esplanad (på parkeringen vid Apoteks-ingången), och kl 12 och 14 får man träffa deras maskot Flammy... Noel ÄLSKAR brandbilar, så han ska absolut få gå dit och titta ;-)

Inga kommentarer: