måndag 17 december 2012

Tiden...

Oj, vad tiden går fort... Det känns som att jag nyss kom hem från jobbet och nu är klockan snart halv tolv!

Idag var det riktigt tufft att jobba! Jag satt i kassan hela dagen och kände mig jättedålig med jämna mellanrum; djup hosta, jättetäppt i näsan och ont i halsen/hes. Jag hostade så mycket att jag fick huvudvärk och varje gång jag snöt mig så blev pappret blodigt; det här är nog den mest envisa och jobbigaste förkylning som jag någonsin har haft...

Imorgon så är jag ledig i alla fall, och eftersom Alva börjar skolan kl 08.30 och Noel ska på julfest på dagis mellan kl 09.00-13.00, så har jag EGENTID i några timmar ;-)
Och på kvällen så tar jag mig ytterligare egentid, för klockan sju så ska jag, Hilda och Sabina (och bäbisen) hem till Camilla för lite glöggmys och skitsnack ;-)
Sedan jobbar jag i tre dagar, och efter det så är jag ledig i FEM dagar!!!

Nu är det dags att sova...

Ps: dagen har gått i LCHF-kostens tecken och förutom en clementin så är jag nöjd med dagen...
Vi hörs imorgon igen - godnatt!

Inga kommentarer: