onsdag 26 december 2012

Helt galet...

Alltså, så mycket socker och godis och skit som jag har ätit de senaste dagarna har jag nog inte ätit totalt under hela året innan...
MEN imorgon så är det LCHF som gäller igen, och det ska bli så himla skönt! Och nu blir det inte massor av fusk i tid och otid, utan det blir strikt lågkolhydrat-kost åtminstone fram till sommaren...

Det är ju så himla lätt att hitta undanflykter, t ex att M fyller år på lördag, att det är nyårsafton på måndag, att farmor fyller 85 år på Trettondagen, att Noel ska ha sitt 2-årskalas i februari m m, men det får vara slut på alla jäkla undantag nu! Om jag ska kunna visa mig i baddräkt till sommaren så MÅSTE jag skärpa till mig ordentligt, och jag har ju alla förutsättningar (kunskap och gymkort)...

Så följ mig på resan och stötta mig - jag behöver all support jag kan få ;-)

Inga kommentarer: