onsdag 12 december 2012

Ont i ryggen

Efter att ha legat i soffan i två dagar nu så har jag superont i ryggen!
Det är synd om mig...
Och jag börjar bli hungrig, men orkar inte göra iordning någonting :-(

Efter mitt kolhydratsintag igår så tänkte jag att jag skulle fortsätta på den mindre nyttiga vägen tills jag blir frisk, men efter att ha ställt mig på vågen imorse så har jag ändrat mig; vikten stod stilla sedan förra veckan, och jag vill ju inte förstöra det! Jag ska med andra ord göra mitt bästa för att låta bli mina ostbågar som blev över från igår..

Hmmm, jag tror att det får bli ett stekt ägg eller nåt till lunch idag!?! Kanske till och med en omelett... Det måste jag ju orka!
Men jag är så svaaaag - jag blev jätteandfådd av att bara gå uppför trappan imorse, och så har jag jätteont i halsen (undra om det är halsfluss)?!

Nu ska jag återgå till min pocketbok; jag har snart läst ut den ;-)

Inga kommentarer: