söndag 9 december 2012

Julklappar...

Åh, vi som inte skulle ha så mycket julklappar i år och nu är vi redan uppe i tre fulla Ullareds-påsar och lite till...
Men visst är det härligt med julen!!?!!

Idag har det varit full rulle hela dagen; jag började med att julhandla med farmor, Torsten och brorsans fru i typ fyra timmar, sen handlade jag på Ica Maxi, efter det så åkte jag ut till "farsan" och hämtade mina gamla vinterdäck, sedan beställde jag hämtmat, efter maten (jag åt 1/2 kebabrulle) så diskade jag och sen så slog jag in typ 15 julklappar, efter det så skrev jag alla julkort och sedan så badade jag Noel...

Puh, nu sitter jag här i soffan och kollar på teven - jag är helt slut!
Imorgon börjar jag inte att jobba förrän kl 12.00, så jag hoppas att Noel sover länge...imorse så gick vi inte upp förrän kl 09.30 ;-)
M får ta bilen till jobbet imorgon, och det innebär att han lämnar Alva på skolan innan och dessutom hämtar ungarna efteråt... Skönt att slippa behöva tänka på det lite då och då!

Inga kommentarer: