fredag 2 november 2007

Värsta simmerskan!

Igår hade jag lite tid över efter att jag hade lämnat min lilla gumma på dagis innan jag började jobba, så då passade jag på att besöka badhuset.

Jag simmade 1000 meter!!!

40 längder i våran tråkiga 25-metersbassäng, och det tog 40 minuter sammanlagt. Jag var helt matt i kroppen efteråt, men vad skönt det var!
Nu har jag tillåtit mig själv en liten morot på vägen = när jag har gått ner 10 kg ska jag få färga håret!!! Jag är ju naturligt blond nu, och det är ju verkligen jordens tråkigaste hårfärg... Man känner sig alltid så jävla blek och färglös.. Nej, när jag har gått ner mina tio kilo, blir jag en rödtott igen! Åh, vad jag längtar!!!

Här kommer mina senaste matscheman:

TORSDAG 1/11

2 Polarkraft Extrem 2p

1 Skrattande kon light 0,5p
2 msk minikeso 0,5p
sallad, saltgurka, tomat 0p
kaffe 0p
2 clementiner 0p
Viktväktarlasagne 6p
2 Polarkraft Extrem 2p
2 tsk Lätta 1p
2 clementiner 0p
kaffe 0p
1 rådhusbräck 2p
2 clementiner 0p
SUMMA: 14 POINTS

FREDAG 2/11

1 Polarkraft Extrem 1p
1 tsk Lätt & Lagom
0,5p
sallad, tomat 0p
1 vallmobräck 2p
2 tsk Lätta 1p
1 kokt ägg 2p
sallad, gurka 0p
kaffe 0p
2 clementiner 0p
Viktväktarmoussaka 5,5p
julmust light 0p
lasagnette fullkorn 3p
quornfärs- och spenatröra 2p
1 clementin 0p
1 äpple 0p
SUMMA: 17 POINTS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

slumpmässig kom jag in på din sida.
Hur har det gått för dig nu snart ett år efter?

Hoppas bra-jag ska starta idag och har en låååååååååååång väg framför mig.

Hälsningar C.