måndag 19 november 2007

Så himla godissugen...

Alltså, jag är så fruktansvärt godissugen hela tiden, så idag har jag ätit både popcorn och choklad... Har i och för sig hållit mig inom pointsen, men jag blir så irriterad på mig själv! Motionen existerar dessutom inte i mitt liv, så det känns som att jag jag går ner max 1 gram i veckan... Hmm, måste skärpa till mig både vad gäller sockret och motionen. Varför ska det vara så svårt att gå ner i vikt, men så lätt att gå upp?

MÅNDAG 19/11

2 Polarkraft Extrem 2p
1 skrattande kon light 0,5p
1 msk minikeso 0p
saltgurka, tomat 0p
1 dl miniyoggi 0,5p
1/2 dl K-special 0,5p
kaffe 0p
1 clementin 0p
fullkornsspagetti 3p
quornfärssås 4p
kaffe 0p
2 After Eight 1p
1 äpple 0p
2 Polarkraft Extrem 2p
1 skrattande kon light 0,5p
saltgurka 0p
1 liter Viktväktar-popcorn 2p
2 rutor Marabou Nonstop 1,5p
julmust light 0p
SUMMA: 17,5 POINTS

Inga kommentarer: