tisdag 20 november 2007

Dålig karaktär...

Usch, vad jag har dålig karaktär!!! Nu äter jag lite godis varje dag... Och förut var jag så himla godissugen att jag tänkte skita i viktväktarna och mosa i mig en hel Noblesseask, plus dessutom köpa en pizza... Vad jobbigt det är med såna här dagar - som tur är gjorde jag inget åt saken, men det var bra nära... På jobbet idag hade de ställt fram smakprov på nya Dumlekolor också, och de kunde jag ju inte låta bli. Jag tog en av varje - en original, en Choko, en mango/apelsin och en citron/kanel. Undrar hur många points det är i en dumlekola egentligen - jag räknade de som 1 points/styck, men det kanske hade räckt med 0,5 points för en? Någon som vet?

TISDAG 20/11

1 rådhusbräck 2p
2 tsk Lätta 1p
sallad, gurka 0p
kaffe 0p
1 skiva valnötslimpa 1p
1 tsk Lätta 0,5p
sallad, gurka 0p
1 äpple 0p
2 clementinger 0p
julmust light 0p
4 Dumlekolor 4p
2 Noblesse 1p
fullkornstagliatelle 3p
2 quornfiléer 2p
3 msk viktväktar-creme fraiche 0,5p
kaffe 0p
1 clementin 0p
2 Polarkraft Extrem 2p
2 tsk mjukost 0,5p
2 msk minikeso 0,5p
saltgurka 0p
SUMMA: 18 POINTS

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Var in o kikade lite på din blogg

Välkommen till min

Supermamsen

http://supermamsen.blogspot.com/