torsdag 15 november 2007

Jag är bäst!!!

Ha, jag åt aldrig de där chokladbitarna framför teven igår, och jag är så STOLT över mig själv!!! När jag väl satte mig i soffan hade suget försvunnit, och först tänkte jag äta dem ändå men sen insåg jag hur dumt det skulle vara, så jag lät både chokladen och colan vara... Duktiga mig!
Idag jobbar jag till kl 22.30 så jag kommer inte hinna skriva mitt matschema ikväll, så jag börjar med att skriva ner min frukostmeny, och kompletterar med resten imorgon:

TORSDAG 15/11

1 Polarkraft Extrem 1p
1 tsk mjukost 0p
1 msk minikeso 0p
sallad, gurka 0p
2 dl miniyoggi 1p
1 dl K-special 1p
kaffe 0p

HÄR KOMMER RESTEN:
snabbmakaroner 4p
1 quornkorv 1,5p
1 tsk flytande margarin 1p
1 äpple 0p
kaffe 0p
2 vallmobräck 4p
4 tsk Lätta 2p
SUMMA: 15,5 POINTS

Inga kommentarer: