tisdag 13 november 2007

Hungrig!

Idag har jag varit så fruktansvärt hungrig hela dagen, men det har väl att göra med att jag inväntar den beryktade röda veckan. Jag har varit så himla sugen på choklad, och det känns så konstigt för jag har ju inte varit direkt godissugen under hela tiden som jag har viktväktat... Men idag stod jag vid godishyllan och dregglade och stirrade mig blind på den nya Marabou Nonstop alternativt Marabou Premium med nougat- och hasselnötsfyllning... Åhh, vad gott!!! Jag kan inte ens skriva om det utan att må dåligt... MEN jag köpte inget godis, så klapp på axeln för min del.

TISDAG 13/11

1 1/2 vallmobräck 3p
3 tsk Lätta 1,5p
2 msk Lemoncurd 1p
gurka, tomat 0p
kaffe 0p
Viktväktarlasagne 6p
1 äpple 0p
2 Polarkraft Extrem 2p
2 tsk mjukost 0,5p
2 msk minikeso 0,5p
sallad, tomat, paprika 0p
Fun light 0p
1 liter popcorn 2p
SUMMA: 16,5 POINTS

1 kommentar:

batgirl sa...

Jätteduktigt av dig att inte köpa den där chokladen!
Kram o pepp!