onsdag 21 november 2007

Grey´s anatomy...

Skriver det här i pausen på Grey´s anatomy, och jag måste ju bara säga att det är den BÄSTA serien någonsin!!! Alltså, jag skulle kunna sitta i flera dagar och titta oavbrutet... Och till varje program så både skrattar jag högt och lipar - FAAN, vad det är bra!!!
Idag har jag inte haft någon godisnojja, men det går ändå segt nu! Nu är det ren viljestyrka som gör att jag inte skiter i pointsen och vräker i mig massa godsaker istället... Jag vill så GÄRNA bli smal, och jag vill så gärna få äta gott och slippa tänka på vad jag äter och försaka massa gott... Fy, vad jag önskar att det vore lättare att äta nyttigt och bra! Idag har jag ätit:

ONSDAG 21/11

2 Polarkraft Extrem 2p
1 skrattande kon light 0,5p
1 msk minikeso 0p
saltgurka, tomat 0p
1 dl miniyoggi 0,5p
1/2 dl K-special 0,5p
kaffe 0p
Felix fullkornspaj 7p
julmust light 0p
1 Halo nougat 2p
1 clementin 0p
1 päron 0p
kaffe 0p
2 Polarkraft Extrem 2p
2 msk Philadelphia light gräslök (12%) 1p
2 After Eight 1p
1 clementin 0p
SUMMA: 16,5 POINTS

Inga kommentarer: