onsdag 14 november 2007

Godissugen...

Den här ljuvliga chokladkakan har jag liggande i mitt skafferi idag, och ni ska vet att jag kämpar för att inte äta upp den... Eller ja, jag skulle aldrig få för mig att mosa i mig hela, men jag försöker hela tiden övertyga mig själv om att jag INTE ens ska ta en liten bit... Alltså, 2 bitar är 1,5 points och hittills har jag bara ätit 11,5 points idag... Åhh, jag är så sugen! Jag vet inte om jag ska överanstränga mig för att låta bli den helt eller om jag ska tillåta mig själv att ta 2 eller 4 bitar till Grey´s anatomy om ca en halvtimme... Det jag är mest rädd för är att mitt godisbegär ska väckas till liv så pass att jag kommer äta lite godis varje dag efter ikväll, om jag nu smakar en bit eller två - jag vill ju helst försöka sluta äta godis helt.
Nej, nu har jag bestämt mig: det blir 4 bitar choklad och en Coca cola zero till teven snart... Hi hi... Godnatt!

ONSDAG 14/11

1 Polarkraft Extrem 1p
1 tsk mjukost 0p
1 msk minikeso 0p
gurka 0p
1 dl miniyoggi 0,5p
1/2 dl K-special 0,5p
kaffe 0p
fullkornsmakaroner 3p
1 quornfilé 1p
champinjon- och purjolöksröra 2p
kaffe 0p
1 päron 0p
1 clementin 0p
2 Polarkraft Extrem 2p
2 tsk mjukost 0,5p
julmust light 0p
1 Polarkraft Extrem 1p
1 tsk mjukost 0p
1 msk minikeso 0p
SUMMA: 11,5 POINTS

Inga kommentarer: