onsdag 31 oktober 2007

Jag klarade det!

Promenaden gick över förväntan, och tog exakt en timma. Det skulle väl egentligen ha kunnat gå lite fortare, men jag får skylla på min plastpappas hund som saktade ner tempot... Men vad sköööönt det var att komma ut i skogen och få lite frisk luft! Imorgon gör jag antingen om promenaden eller åker till badhuset och simmar lite. Fick ett 10-kort på badet av min pojkvän för ca 2 år sedan, och tror att jag har använt det 1 gång... fy skäms på mig...
Men maten har gått bra idag med - det är inte ens jobbigt längre, utan känns bara självklart att räkna points och skippa sockret. Däremot har jag haft huvudvärk i två omgångar idag, så det har varit jobbigt! Försökte kurera mig genom att gå på massage efter jobbet, men huvudvärken är tyvärr kvar... Men det är ju aldrig fel med lite massage! Underbart!

Nu ska jag natta min lilla prinsessa och sen blir det Grey´s anatomy. Älskar verkligen den serien!

Här följer min matdagbok för idag:

ONSDAG 31/10

1 Polarkraft Extrem 1p
1/2 tsk Lätt & Lagom 0,5p
1 msk minikeso 0p
sallad, saltgurka, tomat 0p
1 dl miniyoggi 0,5p
1/2 dl K-special 0,5p
kaffe 0p
2 clementiner 0p
1 vallmobräck 2p
lasagnette fullkorn 3p
quornkorvgryta 3p
julmust light 0p
kaffe 0p
2 Polarkraft Extrem 2p
2 clementiner 0p
1 Polarkraft Extrem 1p
1 Skrattande kon light 0,5p
2 dl miniyoggi 1p
SUMMA: 15 POINTS

1 kommentar:

Anonym sa...

While it is quite a climb in the heat, but the schools of moustachioed catfish were no figment of
the imagination. Langkawi is located in the east coastal road
of Jalan Air Langat, Langkawi has an array of
the lovely food stalls serving some of the most amazing
attractions in the island.

Also visit my page - reservation