måndag 30 december 2013

Spännande nytt te

Jag hittade ett nytt te förut som jag såklart var tvungen att köpa; jag har inte testat det än, men recension kommer ;-)

Det var skitkul på jobbet idag - galet mycket folk och helt hysteriskt! Om man kollar till vad folk handlade i min kassa, så kommer majoriteten av Skövdes befolkning äta hummer, avokado, oxfilé, någon form av potatis, sallad och glass imorgon. Och dricka Pommac...

Nu är det dags att krypa till kojs, för imorgon blir det jobb igen! Jag stänger i Förbutiken och jobbar kl 10.30-18.15..
M har fått i uppdrag att fixa någon god middag samt efterrätt som vi kan äta imorgon kväll - *nyfiken*...

På återseende imorgon kväll! Då kommer det här årets sista blogginlägg ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, det theet kunde du ha fått smaka här, det är jättegott! ;-)