lördag 7 december 2013

En bra dag

I förmiddags så var M ute och åkte pulka med ungarna medan jag röjde här hemma, och sen har jag jobbat mellan kl 13.30-22.15; det var helt galet mycket folk på jobbet idag... Men jag klagar inte - det är det bästa jag vet ;-)

Matmässigt så har jag lyckats hålla mig ifrån onyttigheter idag också, och det känns skitbra!
Jag åt ett proteinbröd med kokt ägg och majonäs till frukost, en halv bacon-omelett till lunch, två grillade korvar utan bröd till middag/kvällsmat samt en mini Babybell och några tuggor revbensspjäll på ena jobbrasten. Och en ölkorv nu när jag kom hem ifrån jobbet!

Och nu är det dags att sova; jag är skittrött ikväll och har dessutom jätteont i halsen :-(
Och ont i benen av allt springande...
Hoppas att Noel sover lite längre än till kl 05.30 imorgon... Godnatt!

Inga kommentarer: