tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År

Nu är snart år 2013 slut och det känns rätt bra, tycker jag! Jag kan inte dra mig till minnes något speciellt positivt som har varit särskilt minnesvärt, men däremot så förstördes ju hela semestern av vattkoppor i två omgångar samt farmors bortgång... :-(
Hela det här året har kännetecknats av ganska mycket slentrian på flera plan också, så jag kommer inte att sakna det!

Jag hoppas att år 2014 blir mycket bättre på alla sätt och vis, och jag ska verkligen försöka att lägga mer fokus på mig själv i fortsättningen...

Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR, och att ni får en trevlig nyårsafton; själv så ska jag stanna hemma och äta god mat med M och ungarna, kolla på Bingolotto och försöka att hålla mig vaken till tolvslaget ;-)

Inga kommentarer: