onsdag 18 december 2013

Julklapp från jobbet

I samband med jullunchen tidigare idag så fick vi våra julklappar, och jag blir alltid lika glad varje år ;-)
Undrar vad jag ska köpa för nåt roligt!?!
Det lutar åt smink och böcker, men vi får väl se...

När jag kom hem förut vid halv elva så kände jag att jag var vrålhungrig, och då slog det mig att jag ju inte hade ätit något sedan jullunchen klockan två!!!
Alltså, jag har inte ens hunnit känna efter att jag har varit hungrig... Det har varit jättemycket att göra på jobbet - nu ikväll så kom det till exempel in en kund som skulle skicka tre stora (!) paket till Island och ingenting var förberett... Klockan var tio i tio och jag låg redan efter med mina sysslor, så det blev minst sagt stressigt!

Man känner verkligen av julstressen hos kunderna, men nu ska jag vara hemma och vila upp mig imorgon och på fredag... Och sen kör vi järnet fram till julafton!

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: