fredag 6 december 2013

Idol 2013

Kollade programmen slaviskt i början men tappade intresset för några veckor sedan, men ikväll så kollade jag på finalen och min idol vann - Kevin...
Kan ju självklart inte sticka under stol med att han är jäkligt snygg, men jag tycker även att han var sååå mycket bättre än Elin; speciellt när de sjöng vinnarlåten!

Nu är det dags att sova!
Kan nöjt konstatera att jag har skött mig matmässigt bra idag också - två stekta ägg till frukost, en grillad korv utan bröd till mellanmål och en kebabsallad till middag. Dock så har det slunkit ner en del Pepsi Max, men är det fredag så är det ;-)
Jag har tänkt på att jag ska försöka att sluta med all min lightläsk samt börja med 16:8-fasta, men nu de första veckorna ska jag fokusera på att hålla mig till LCHF utan att göra några avsteg... Funderar dock på att ta ett medvetet avsteg på julafton, men har inte bestämt mig än - man mår ju inte bra av socker och andra kolhydrater ändå, och det finns ju så mycket gott man kan äta som är LCHF-vänligt...

Nä, sova var det ju... Godnatt!

Ps: vilket jäkla väder det har varit idag - världens snöstorm, med inställda tåg, bussar och flyg som följd... Och dödsolyckor...
M var ute och åkte pulka med ungarna förut; som tur är så tycker han om snö - jag vill helst inte gå utanför dörren när det har snöat... Jag gillar INTE vinter!!!

Inga kommentarer: