tisdag 24 december 2013

Idag är det JULAFTON!!!

Åh, jag hoppas att julkänslan infinner sig snart, för just nu så är den obefintlig... Igår hade jag huvudvärk hela dagen, och nu har jag precis vaknat med huvudvärk igen - jävla mens!

Nåja, nu är det hur dom helst dags att gå upp och börja med alla julbestyr - här ska dukas fint på matsalsbordet, stekas köttbullar och prinskorv, kokas lutfisk, skäras upp julgodis, slås in julklappar m m... Och klockan två kommer alla mina nära och kära hit och firar med oss!

Julen är verkligen en gemenskapens högtid, och jag är så glad att jag har så många fina och godhjärtade människor att dela den här dagen med (även om jag saknar ett gäng som också borde ha varit här)...

Jag hoppas att ni allihopa därute får en riktigt underbar julafton med ruskigt god mat och många fina paket - ta hand om er och tack för att ni finns ;-)

Inga kommentarer: