torsdag 18 april 2013

Spöregn

Tittar ut genom fönstret på jobbet och påminns än en gång om vilken underbar familj jag har - det SPÖREGNAR ute, och imorse fick jag skjuts av brorsan så att jag slapp gå till jobbet ;-)
Och samma bror var det som tog med mig GRATIS på föreläsningen igår (berättar om det sen)...

Alla mina bröder är fantastiska!

Min yngsta lillebror är en fena på att vara barnvakt (tack för igår, Krille!), och min tredje fina bror bor tyvärr i en annan stad och honom träffar jag således mer sällan, men jag vet att han alltid finns där och ställer upp om det är något!

Man har så mycket att vara tacksam för egentligen! Min fina sambo som är en fantastisk pappa till våra barn och en trogen/snäll/omtänksam partner (ha ha, det där sista lät kanske lite pretentiöst, men han ÄR fantastisk)!

Kärleken och tacksamheten över livet flödar idag och jag känner mig genuint lycklig över att jag är jag!
Tack för den underbara känslan - du får gärna komma tillbaka oftare ;-)

Nu är det dags att gå ut och göra skäl för lönen också - idag jobbar jag fram till kl 16.00...

Inga kommentarer: