måndag 29 april 2013

En traktor

Noel är helt galen i traktorer, och igår så hittade jag en till salu på Facebook för 100 kronor... Noel älskar den!!!

Själv har jag varit döhungrig idag igen! Det gick ju så himla bra de första veckorna, men nu är jag både hungrig, godissugen och omotiverad... Men jag kämpar på, och idag så har jag övertrasserat kontot med 1 pp (som jag dock tar igen imorgon redan när jag promenerar till jobbet)...

Frukost: 2 Polar Havre med 2 tsk Lätt & Lagom, 4 skivor skinka, gurka och tomat (7pp)
Mellanmål: 1 banan
Lunch: VV:s laxrisotto (7pp) och 1/2 kruskabulle med 1 tsk Lätta och 2 tsk kaviar (3pp)
Mellanmål: en banan
Kvällsmat: en portion mannagrynsgröt med 1/2 dl mjölk och 2 msk Önos lågkaloriäppelmos (4pp)
Övrigt: 100 gram smågodis utan choklad (9pp)

Inga kommentarer: