tisdag 30 april 2013

Skillnader i pris...

Viktklubb.se kostar 10:- första månaden och sen 79-99 kr/månad beroende på hur lång tid man binder sig, LCHF-klubben kostar 128 kr/månad (om man räknar med fakturaavgiften) och Viktväktarna tar 410:- i startavgift (!) och sedan 195 kr/månad...

Om jag inte vore så inkörd på Viktväktarna så hade jag nog testat Viktklubb.se - jag tror på deras koncept!
Men å andra sidan så har jag aldrig varit så sugen på att gå tillbaka till LCHF som jag har varit de senaste dagarna när jag har gått runt och varit hungrig...
Fast å andra sidan så är det ju självförvållat när jag äter smågodis för nästan 1/3 av dagsransonen :-(
Men jag var så himla godissugen igår!

Sen så har jag ju visserligen mina 47 veckobonuspoints att förbruka, men eftersom jag ska på namnfest med tillhörande kakbuffé i helgen så försöker jag att ligga lite lågt nu i veckan...

Inga kommentarer: