lördag 20 april 2013

En lååååång dag

Herregud, vad vi har hållit på fram och tillbaka idag! Stress, stress och dåligt humör (i alla fall från min sida; M har verkligen styrt upp det mesta under dagen)...

Och förut kom brorsan förbi en snabbis och hade med sig den här fina presentpåsen till mig - de doftar ljuvligt ;-)

Idag hade jag planerat in att utnyttja min veckobonus, men jag struntade i det!
På väg hem från Ikea så köpte vi med oss mat från McDonalds, och jag nöjde mig med en Big Mac (13pp) och minimorötter ;-)
Och till kvällsmat åt jag en Polar Extrem (2pp) med 1 tsk Lätt & Lagom (0,5pp) och 1 msk räkost (1pp). Och en portion citronfromage (3pp) från igår...
Jag stannar alltså på 28 propoints idag, och känner mig supernöjd!

Nu är det dags att sova; imorgon väntar simskola, ommöblering, uppröjning, gardinköp samt kalas för 23 ungar på Balthazar ;-)

Godnatt!

Inga kommentarer: