söndag 14 april 2013

Nöjd

Jag är verkligen nöjd med den här veckan och att jag inte har utnyttjat mina veckopoints den här gången heller! Dock så känner jag att jag har ätit dåligt och för lite idag, så det får det bli ändring på tills nästa vecka...

Jag åt en Polar extrem med kokt ägg och kaviar till frukost, spagetti och en korv till middag, lite marängsviss på kalaset samt en Polar extrem med kokt ägg och kaviar till kvällsmat. Och utöver detta så har jag ätit två bananer...

Jag har varit ute på nätet och googlat barnsängar hela kvällen - jag är sugen på att beställa en vit Kritter (799:-) och madrassen Vyssa skönt (599:-) till Noel samt en resårbotten, bäddmadrass och sängben (695:- + 495:- + 149:-) till Alva från Ikea - hemkörning kostar mindre än en femhundring ;-)

Men nu är det dags att sova!
Imorgon börjar mitt nya skitschema att gälla, och jag börjar med att jobba kväll; kl 11.30-18.15... Och på tisdag så stänger jag :-(
M har fixat iordning min cykel nu i alla fall, och även om jag tycker att det är skitläskigt att cykla hem klockan halv elva på kvällen så slipper jag ju att gå i alla fall...

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: