lördag 27 april 2013

En oväntad vänskap

Sådär, nu har jag också sett filmen som jag har hört så himla mycket gott om, och den var ju superbra! Speciellt scenen inne på operan - både jag och M skrattade så att vi grät åt "trädet"...
Om ni inte har sett den, så kan den varmt rekommenderas ;-)

Som ni säkert har listat ut redan så var det inte bara EN cupcake som slank ner idag, men jag ångrar verkligen ingenting och imorgon är en ny dag! Jag tycker att det känns helt okej att "fuska" när det är planerat; ångesten kommer först när man får ett ofrivilligt bryt och äter bara för ätandets skull...

Imorgon är det full rulle igen - klockan 9.30 ska Alva till simskolan, kl 12 ska hon på kalas och jag jobbar dessutom mellan kl 11-17.45...
Så nu är det nog dags att sova - godnatt!

Inga kommentarer: