torsdag 25 april 2013

Delifresh

Det blev ju som sagt en promenad till Kvantum förut, och det var en sträcka på 2,5 km som tog 30 minuter = 2 APP...

Och sedan blev det en vända till Max när Alva fick bestämma middagsmat; jag åt en Delifresh kycklingburgare (11pp) med minimorötter och en Cola zero. Burgaren var helt okej, men jag gillade inte dressingen som var i... Och vet ni hur många propoints det är i deras dipsås "Sourcream & pepper" - 5 pp (tur att jag inte åt av den)!!!

Jag har alltså ätit 30 pp idag, men klarar mig tack vare promenaden ;-)
Och imorse när jag vägde mig så visade vågen på -0,2 kg sedan förra veckan; ingen enastående siffra, men med tanke på mitt sockerbryt i måndags så är jag nöjd ändå! Ett minus är ju alltid ett minus...

Nu ska jag mumsa i mig röda vindruvor, dricka Pepsi Max och kolla på Criminal minds ;-)
Jag är hemma med Alva imorgon också, och då ska vi myyyyyysa....



Inga kommentarer: